reklama

Platil som vypalné...

To že sa na Slovensku platí výpalné netreba nikomu dokazovať, je to fakt, ktorý sa za dlhé roky zdokonalil takmer na štátom povolený biznis

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Svedectvo, ktoré by som rad podal, je dôkazom toho ako to na Slovensku chodí, ako funguje normálne podnikateľské prostredie, aj napriek tomu že sa všetci tvárime, u nás je uplne všetko v pohode, ale nie je, to mi verte.

Michal bol drobný podnikateľ, chcel si slušne zarábať predávaním langošov, neďaleko futbalového štadióna na Bajkalskej ulici, potrebné povolenia mu nerobili problém, dlhé roky sa živil ako taxikár a tak vedel ako a kde treba pritlačiť a potrebné uradné doklady mal za 3 mesiace pod strechou. Stánok prebral od albánskeho zmrzlinára za dobrú cenu a tak mohol začať. Pekná a šikovná slečna mu naháňala zákazníkov a tí radi chodili na langoš na Bajkalskú. Po troch mesiacoch dostal prvý odkaz od ,,bezpečnostnej agentúry,, teda z Ružinova a tak sa vybral na prvé priateľské stretnutie do pizzerie v modrej novostavbe oproti bývalej starej IKEI. Usmievavý holohlavý chlapec mu venoval 10 minút a jednu A4 kde mal jasne sformulované podmienky ,,ochrany,, mesačne ho to bude stáť 34 292 a plus DPH, pekne vysvetlené podmienky ......,,Tie sykorky sú, ale kurvy mafiánske vypalnícke...,, bola prvá veta, ktoru mi povedal, ked sme sa stretli ,,čo mám robiť, ja nechcem platiť ved potom ma to ledva uživí a to sa radšej možem vrátiť do taxíku....,, nahnevano konštatoval Michal. ,,Jaro ty ich tam poznáš všetkých, veď si pre nich dakedy robil, nevieš mi pomocť...,, bola jeho uprimná žiadosť. Lenže už dopredu poznal odpoved, nedalo sa a neda sa pomocť, to máš ako tarifu na MHD a tá je dopredu určená a meni sa vždy smerom nahor nie naopak, Michal zostal sklamaný...,, Tak ja pôjdem na políciu a všetko udám, veď to nie je možné aby sme v 21 storočí museli podliehať mafiánskym praktikám...,, Tebe asi drbe, ty asi nežiješ v realite, skús ísť na políciu trebárs aj tu v Ružinove čo sa ti do 3 dní stane, stavím dvadsať litrov že to uhádnem a ten strach o seba samého ti vôbec neželám, tak to radšej podpíš a nerob si zbytočné problémy, keď nemusíš, sykorky sú nechutne kruté...,,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak Michal začal platiť a platí, kedy sa to zastaví? Kedy si otvoríme oči a prestaneme nadávať na Maďarov a iné zbytočné veci, kedy bude na Slovensku sloboda? Bojím sa že dlho nie....

Jaro Debnár

Jaro Debnár

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zorro pomstitel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu