reklama

Prosím už neklamať

Po dlhej úvahe a zvažovaní som sa rozhodol prehovoriť,ponukam iba holú pravdu, to čo som prežil, dennik SME sa mi zdá ako najlepšie komunikačné centrum na pravdu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Skôr ako začnem rozmotavať klbko informácii, ktore somzhromaždoval dlhé roky a napokon na nich verejnosť ani polícia, alebo iné zodpovedné orgány nereagovali. A tu sú témy.

1. Ako môj kamarát zarobil na štátnej zákazke na ministerstve obrany pred voľbami v roku 2006. 

2. Poslal som sms Mikulášovi Dzurindovi, priznanie bratislavského mafiána. 

3. Moja ,,firma,, podniká vo výpalnom.

4. ,,Slovenské telekomunikácie,, už podvodníkov neplatí, už zaplatil.

5. Bol som agent provokatér, hanba ako hrom

6. Prečo zomrel Čongy 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7. O novinárovi, ktorý si urobil biznis z objektivity

8. Markiza, jej súťaže a výhercovia.

9. Ako som sponzoroval HZDS.

10. Opus dei

Jaro Debnár

Jaro Debnár

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zorro pomstitel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu